Ruilen van plaatjes

Zaterdag 6 maart eindigt de actie van Albert Heijn om plaatjes te verzamelen voor het boek Hardenberg stad aan de Vecht. De Historische Vereniging Hardenberg wil verzamelaars de kans bieden het boek compleet te krijgen.

Daartoe is de volgende procedure bedacht:
1. Stop alle dubbele plaatjes op volgorde in een envelop.
2. Schijf op de envelop de nummers van de afbeeldingen die u nog zoekt en uw naam, adres en telefoonnummer.
3. Lever de envelop in bij de Historische Vereniging, Wilhelminaplein 3a. Doe de envelop in de brievenbus of geef die binnen af op maandagmorgen, woensdagmorgen of vrijdagmorgen tussen 9.00 en 12.00 uur.
4. Haal de envelop met de ontbrekende plaatjes weer op. Dat kan op maandag 22, woensdag 24 of vrijdag 26 maart tussen 9.00 en 12.00 of op zaterdag 27 maart tussen 9 en 16.00 uur.

Ook als u het boek compleet hebt kunt u helpen. Lever de dubbele plaatjes in bij de historische vereniging zodat anderen hun boek vol krijgen.