Cadeaulidmaatschap

Geef een lidmaatschap cadeau!
Maak iemand blij met een tijdelijk lidmaatschap van de Historische Vereniging Hardenberg.

• Het cadeaulidmaatschap stopt automatisch na een jaar. We vragen de ontvanger voor afloop of hij of zij het lidmaatschap op eigen kosten wil verlengen.
• Dit cadeaulidmaatschap kost slechts € 12,50 (normaal € 25,00).
• Je kunt het lidmaatschap alleen cadeau geven als je zelf lid bent.

Wat krijgt de ontvanger:
– 4x het tijdschrift Rondom den Herdenbergh
– Gratis toegang tot lezingen
– Gratis toegang tot museum ‘t Stadhuus

Let op:
Haal het eerste tijdschrift op in het Infocentrum aan het Wilhelminaplein, zodat je iets tastbaars kunt geven. De andere tijdschriften worden dan naar de ontvanger gestuurd. Of geef aan dat alle nummers naar de ontvanger gestuurd moeten worden.

Door het versturen en bevestigen van dit formulier geeft u toestemming aan de Historische Vereniging Hardenberg e.o. om een eenmalige incasso opdracht te sturen naar uw bank om een bedrag van uw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van de Historische Vereniging Hardenberg e.o.. Als u het niet eens bent met deze afschrijving kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met uw bank.